محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

امانت خدا

محمد امین 10 ماهه شد

1391/11/20 2:32
نویسنده : مامان امین
549 بازدید
اشتراک گذاری

08/02/2013 سلام نازنازی مامان 10ماهگیت با هزاران هزار بوووووس مبارک.

چقدر زود این 10ماه گذشت. خوشحالم از اینکه 10 ماه پر از شادی و خوشحالی . پر از برکت و رحمت و پر از عشق و محبتو در کنار هم گذروندیم و ان شاالله سالهای سال همینطور به همین زیبایی بگذره. 

انگار همین دیروز بود که برای اولین بار صورت ماه و معصوم تو رو دیدم و از شدت شوق نمی دونستم بخندم یا گریه کنم و تا مدتها باورم نمیشد صاحب یه پسر کوچولوی ناز و شیرین شدم. از بس کوچولو و با مزه بودی هر جا میرفتیم وحتی تو کوچه خیابون همه نازت میکردن ومیگفتن چقدر کوچیک و شیرین و نازه... خلاصه یه طوری ابراز احساسات می کردن.

اگه خدا بخواد 2 ماه دیگه همین موقع میام و با خوشحالی فریاد میزنم و میگم پسرک شیرینم شکلکهای جالب آروینسالگیت مبارک  ...

عزیزکم از همون اولا سعی  کردم مادر خوبی واست باشم و هر کاری بتونم برای سلامتی و رشدت انجام بدم و از تجربه بزرگترها هم استفاده  کردم . میخواستم برات از هیچ چیز کم نذارم هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ روحی و معنوی و عاطفی .  همیشه تو سایتای مربوط به نی نی میگردم تا به تقاضای هر ماهی که بزرگتر میشی نیازهاتو بفهمم و اینکه هر ماه چه تغییراتی در وجود نازکت رخ میده و وظیفه یک مادر خوب در این مواقع  چیه .

اما خب گاهی وقتا که یکم ناخوش میشی و سرما میخوری عضه ام میگیره و میگم نکنه من تو مراقبت از تو کوتاهی کردم . ناراحتمیدونم خنده داره ولی باید اعتراف کنم  گاهی هم بیهوده و البته به دنبال حرف دیگران که میگن پسرتون چقدر لاغره و حرفی دیگه ... حساس میشم و غصه میخورم که چرا چاق نمی شی اما چند روز پیش وقتی به دکترت گفتم بهم گفت وزنت تو جدول منحنی رشد کاملا در وسطه و نرماله و خدا رو شکر هیچ مشکلی نداری .منم با شنیدن این حرف خیالم راحت شد و دیگه نگرانی ندارم.اوه

 خب تو به دل نگیر عزیز دلم اینا همه نگرانیهای مادرانه است . امیدوارم همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه نفسم. حالا بریم سراغ عکسا.

امینامینامین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد