محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

امانت خدا

فقط یه قدم مونده تا....

1391/12/18 3:33
نویسنده : مامان امین
518 بازدید
اشتراک گذاری

08/03/2013 سلام گل باغ زندگی مامان

اول از همه 11 ماهگیت با هزاران هزار بغل عشق و محبت و مهربونی مبارک باشه. عزیزکم فقط یک قدم مونده تا اولین سالروز اون لحظه پاکی که دنیا افتخار لمس وجود کوچک و معصوم تو رو در خودش احساس کرد.

شیرینی زندگی ما! چی بگم از شیرینکاریها و شیطونیات که روز به روزبیشتر میشه و تعجب و صد البته خوشحالی مارو بیشتر میکنه. حسابی پر جنبو جوش و فعالی و در حال سردر اوردن از همه چیز. تازگی یه کار جدید نه چندان خوب یاد گرفتی اینکه هرچی دستت میادو پرت میکنی . وقتی ما میگیم پسرم نکن کار بدیه تو فقط میخندیو ددد یی میگی و به کارت ادامه میدی.عصبانی

خیلی بامزه و دوست داشتنی میشی وقتی رو زانوات میشی و بالاتنه تو بالا میاری و دست میزنی و با خوشحالی فریاد میزنی .مخصوصا وقتی صدای موزیکی میشنوی و به همون حالت دوزانو خودتو هی بالا و پایین می بری و با اهنگ میرقصی . از جیغ و فریادا و صداهای جورواجورت که دیگه هرچی بگم بازم کمه . وقتی منو بابایی با هم صحبت میکنیم تو هم میای نزدیکمون و با صدای خیلی بلند حرف میزنی البته به زبون خودت ... (دددد ممم بببب نننن داداداسس ززههه ).

عزیزکم نمیدونم چرا ولی هیچوقت پستونک و شیشه شیر دوست نداشتی سوالمنم برای اینکه بهت اب یا شیر بدم به ناچار از قاشق استفاده میکردم  و الان مدتیه با لیوان بهت شیر  میدم و تو خدارو شکر خیلی دوست داری و استقبال کردی هر چند هنوز نمیتونی به تنهایی لیوانو دستت بگیری و ازش بنوشی و من باید جرعه جرعه بهت بدم ... و هر بار شیر دادن با لیوان وقت گیره و مشکله اما فدای سرت اگه تو شیر دوست داشته باشی هرچقدر بخوری من در خدمتتم نازنینم. تنها چیزی که برام مهمه اینه که تو هر چی برات خوبه و فایده داره بخوری و دوست داشته باشی و زود زود بزرگ شی و همیشه سالم باشی.

 اینم از حرفایی که امروز میخواستم بهت بگم. پس تا بعد  .قلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد