محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

امانت خدا

6 ماهگی

1391/7/20 2:21
نویسنده : مامان امین
1,810 بازدید
اشتراک گذاری

8⁄10⁄2012  سلام نفسم نیم سالگیت مبارک♥             شکلکهای جالب آروین                                                                                       پسر نازمون دیگه 6 ماهت شده و حسابی بزرگ شدی قشنگم . روز به روز هم که کارهای نو یاد میگیری وبا انجام دادنشون حسابی ذوق زده مون میکنی• تشویق تا چشمت به من یا بابایی میفته خنده رو لبای قشنگت میشینه اولش لبخنده اما یه دفعه تبدیل میشه به خنده با صدای بلند ‚ و بعدشم این ابراز خوشحالی با دست زدن و اواز خوندن و جیغ وفریاد تکمیل میشه  خوشمزه. قربونت برم  که اینطوری میخای باهامون حرف بزنی و بگی که بزرگ شدی .                         امروز واکسن 6 ماهگیت رو هم زدیم ‚ هم واکسن وهم قد و وزن که خدارو شکر همه چیز عالی بود و اقای دکتر هم از رشدت راضی بود. تو مطب همه نازت می کردن و باهات صحبت می کردن و از تو خوششون اومده بود ‚ تو هم واسشون می خندیدی و اونا بیشتر عاشقت شدن ♣ خلاصه اینکه وروجک تو دل بروی مامانی″ حسابی کولاک کردی“. موقع زدن واکسن یه کم گریه کردی اما وقتی صدات کردمو بغلت کردم اروم شدی و بی تابی نکردی . میدونم دردت اومد عزیز دلم ولی اینا همش برای سلامتیته و پسر قوی مامان از پس همشون بر میاد .مگه نه?چشمک امروز بابایی سرکار بود و من دست تنها بودم واسه همین عزیز جون و اقاجونم (مامانو بابای بابایی ) اومدن خونمون تا ما تنها نباشیم. اخه من میترسیدم اگه خدای نکرده طوریت بشه من چیکار کنم.... یکم تب کردی ولی خدارو شکر خیلی زود پایین اومد و جای نگرانی نبود.اوه                                                                                                                                  وزن 6 ماهگیت = 7405 gr

قدت = 67 cm

و دور سرت = 42 cm

  شکلکهای جالب آروین                                                                                                                             ازامروز رسما غذاخور شدی وعلاوه بر فرنی و حریره و البته سرلاکی که گهگاهی بهت میدادم سوپم از امروز شروع می کنم و امیدوارم خوشت بیاد جیگرم. اوه چقدر حرف زدیمنیشخند فقط چندتا عکس برات میذارم حتما ببین.باشه? اینجا یه جشن کوچولوی سه نفره گرفتیم.

    6 ماهگی   

6 mahegi

 جشن 6 ماهگی

  اینجا هم می خوایم بریم واکسنتو بزنیم. هوا سرده باید خوب بپوشونیمت تا سرما نخوری جیگر.

vaksan 6 mahegi

vaksan 6 mahegi

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد