محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

امانت خدا

ارامش زندگی

1391/8/29 10:38
نویسنده : مامان امین
162 بازدید
اشتراک گذاری

20/11/2012 سلام ارامش قلب مامان

     

 

امروز تولدمه و خیلی خوشحالم بخاطر اینکه امسال کودک مهربونم رو هم در کنارم دارم و اینو بهترین و بزرگترین هدیه از طرف خدا میدونم که شیرینی و لذت این روز رو برام چندبرابر سالهای گذشته کرده...

شکلک های محدثه

پسر شیرینم خوشحالمو هزاران بار خدارو شکر میکنم که تو و بابایی کنارم هستید و گرمی و ارامش قلبم و شادی زندگی من به خاطر وجود شما دونفره . بایدبگم در شرایطی که دلتنگی برای خانواده ام ازارم میده تنها وجود شما دو نفرشادی و خوشی رو به قلبم هدیه میده و تخمل دلتنگی رو برام راحت تر کرده. عزیزای من همیشه کنارم بمونید و لحظه لحظه زندگیم رو با عطر وجودتون معطر و دلپذیر کنید . دوستتون دارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد