محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

امانت خدا

5 روزگی محمد امین

1391/1/27 0:18
نویسنده : مامان امین
325 بازدید
اشتراک گذاری

12/04/2012سلام پسر قشنگ مامان

شکلکهای جالب آروین

امروز میخوام بهت بگم که منو بابایی چقدر از اینکه تو وارد زندگیمون شدی خوشحالیم وچقدر بهت وابسته شدیم . عزیز دلم از اولین روزای اومدنت تو دل مامانی تا لحظه بدنیا اومدنت منو بابایی همیشه درباره ات صحبت میکردیم از اینکه دختری یا پسر? چه شکلی هستی و خیلی چیزای دیگه.... تازه اینم بگم که تو روز تولدم  فهمیدم این کوچولویی که تو دلمه یه پسره یه اقا سید. ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

و این بهترین  هدیه تولد بود واسه من.....  ما هم منتظر بودیم و دل تنگ و برای اومدنت روزهارو می شمردیم.  شلک های محدثه

میخوام بهت بگم که زیباترین لحظه زندگیم رو وقتی احساس کردم که برای اولین بار بعد از ماهها انتظار صورت شیرین و معصوم تو رو دیدم و تو رو در اغوش گرفتم. و میخوام بگم که بهترین اهنگ زندگی برای من شنیدن صدای اولین گریه تو بود.  و امروز که با تو به خونه اومدم طعم شیرین مادر بودن رو احساسکردم. 

5roozegi5roozegi5روزگی

 

5 roozegi

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 19:27
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد