محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

امانت خدا

ﺳﻔﺮﺑﻪ اﻳﺮاﻥ

1394/2/8 22:18
نویسنده : مامان امین
593 بازدید
اشتراک گذاری

28/04/2015 سلام شیرینک مامان

تو دوسه ماه گذشته یه اتفاق مهم و به یاد موندنی واسمون افتاد و اونم رفتنمون به ایران بود. منو تو و بابایی رو بعد از 5 سال دوری امام رضا ع طلبید و اسباب سفرمون به ایران  فراهم شد.

تو این سفر تو که برای اولین بار مادرجون و باباجون و همه فامیلارو دیدی خوشبختانه خیلی زود باهاشون دوست شدی و از بودن درکنارشون حسابی خوشحال بودی و کلی بهت خوش گذشت...

تو حرم امام رضا ع هم حسابی خوشحال بودی و همش دوست داشتی تو صحنهای حرم راه بری و همه جا رو خوب ببینی. وقتی هم کنار پنجره فولاد میرفتی دستتو به پنجره میگرفتی و بوسش میکردی. و دستتو از پنجره رها نمیکردی و همچنین درو دیوارا رو بوسه باران کردی..

تو خونه هم با همه حسابی دوست بودی و تو مدتی که اونجا بودیم به همه عادت کردی . و هر صبح به محض بیدار شدن سراغ همه رو میگرفتی و پیششون میرفتی. (مادر جون و باباجون و خاله زهرا و دایی امیر عباس  )

سفر خیلی خوب و به یاد موندنی بود هرچند کوتاه ولی خداروشکر که تونستیم بعد از چند سال مامانو بابام و ابجیا و داداشم و البته همه دوستا و فامیلا رو ببینیم و تو هم با اونها اشنا بشی...

تو حرم دوست داشتی مهرها و کتاب دعاها رو جمع کنی و بذاری سر جاشون...بوس

اینم تولد تو و دایی امیرعباس که تو یک روز واستون گرفتیم . تولدتون مبارک عزیزای من والهی 120سالگیتونو جشن بگیرین.

چون دسترسی به اینترنت نداشتم نشد که واسه تولدتون پست تولدت مبارک بزارم. ولی این عکسو از من بپذیرید. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آزران وطن من(سعادت)
23 تیر 94 11:37
Khoda havasesh b ma has maiem k cheshamono bastim rah baze chesh ma koor ديكته زندگيمان پر از غلط است ولي نگران نباش خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشيمان شوي غلط هايت را پاك ميكنم! صدور هيچ گذرنامه و ويزايي لازم نيست وقتي به خدا " پناهنده" مي شويم... خدايا ... نرسان "زماني " را كه براي زندگي، همه چيز داشته باشيم غير از " زمان".... لطفا در دیگر وبلاکم با آدرس:saadat52.blogfa.com آزران وطن من نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم ضرر نمیکنید مطالب جالب ومتنوع وخوب موید باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد