محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

امانت خدا

خداوندا...

1393/10/17 0:51
نویسنده : مامان امین
579 بازدید
اشتراک گذاری

06/01/2015 پسر شیرینم این متنو بخاطر بسپار و هیچگاه فراموش نکن که خدای مهربانی داریم  که همیشه با ماست و هیچوقت تنهامون نمیذاره.

شکلک های محدثه

خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را 

مبادا گم کنم اهداف زیبا را 

مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت 

مرا تنها تو نگذاری 

که من تنهاترین تنهام , انسانم

خدا گوید :

تو ای زیباتر از خورشید زیبایم 

تو ای والاترین مهمان دنیایم 

تو ای انسان !

بدان همواره آغوش من باز است 

شروع کن ...

یک قدم با تو 

تمام گامهای مانده اش با من...

پسندها (2)

نظرات (1)

آزران وطن من
2 اسفند 93 14:16
با سلام: پسر خوشگل بابات خسته نباشي به بابات يا نويسنده وبلاكت بگو خسته نباشيد دستتون دردنكنه كه من رو معرفي كرديد مويد ومنصور در پناه حق.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد