محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

امانت خدا

دل نوشته

1393/10/5 11:19
نویسنده : مامان امین
475 بازدید
اشتراک گذاری

26/12/2014  سلام قندعسل مامان محبت

شکلکهای جالب آروین

در این اخرین روزهای سال 2014 میلادی وقتی به یکسال گذشته نگاه میکنم درمیان خاطرات , دل نگرانیها و اندوهها وترس از اینده ای نامعلوم خودنمایی میکند اما شادیها و لبخندهایی که از وجود تو لحظه به لحظه به لبهامان نشست بسی پررنگتر است و استوارترمان میکند برای تلاش و رسیدن به زیباییهای اینده .

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤پسر شیرینم این را بدان که بزرگترین و زیباترین اتفاق  زندگیمان هستی و وجودت همواره گرمی و عشق را در این روزهای سرد به زندگی و قلبمان میدهد و هر ثانیه از شوق هزاران بار خدارا شکر میگوییم و از او میخواهیم تمام زندگیت سرشار از شادی و لبخند وخوشبختی باشد و هرگز  نگرانی و اندوه در وجود نازک و معصومت جای نگیرد . 

نازنینم همچون روزهایی که وقتی بابایی به نماز می ایستد وتو هم در کنارش می ایستی نگاهت را به او میدوزی و مانند او نماز میخوانی و دستان کوچکت را به دعا بلند می کنی با نگاه معصوم و قلب مهربانت از خدایمان بخواه همیشه شادت بدارد و از بدیها و غمها دورت کند و برای سلامتی همه پدرها ومادرها و بابایی دعاکن. تا فرشته ها برای شادی دلت دعا کنند. 

پسندها (2)

نظرات (1)

کوثر
8 دی 93 19:21
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم سلام عزیزم البته که دوست دارم و با کمال میل لینکت میکنم . معلومه دختر موفقی هستی .ممنونم که بهمون سر زدی . بازم منتظرتیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد