محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

امانت خدا

شروعی دوباره

1393/9/10 15:07
نویسنده : مامان امین
720 بازدید
اشتراک گذاری

01/12/2014  سلام زندگی مامان خندونک

از اخرین باری که اینجا اومدمو برات ازشیرینکاریها و شیرین زبونیهات گفتم خیلی میگذره . چیزی حدود یکسال . میدونی جیگرگوشه مامان تو این مدت اتفاقات زیادی  واسه مون افتاد که از همه مهمتر مریضی بابا یی بود که حسابی نگرانم کرده بود بطوریکه حالو حوصله برای هیچ کاری نداشتم . غمگین

و بالاخره بعد از گذشت چند ماه تحمل این بیماری خداوند لطفش رو شامل حال مون کرد وبابایی خوب شد و روز به روز بهترو بهتر ...خسته
عزیزک مامان تو هم تو این چند ماه روز به روز بزرگترو شیرینتر شدی و همواره در تمام این مدت که نگرانی و غصه تو دلم خونه کرده بود تنها با خند ه ها و شیرین زیونیهای تو دلم شاد میشد ولبخند به لبم می نشست.محبت
باید بگم حسابی مردی شدی برا خودت و بیشترین پیشرفتو تو حرف زدن و فهمیدن همه چیز داشتی . به حدی که الان دیگه همه چیزو میتونی بگی و بفهمی و درک کنی . تازه شعر یه توپ دارم قلقلیه رو یاد گرفتی و تو هرفرصتی برای همه میخونی چه تلفنی و چه رودر رو . .حسابی دلبری میکنی .از 1 تا 10 رو هم به فارسی و هم به المانی بلدی  و واسه همه میخونی..تشویق
قشنگم شیرینکاریا وشیرین زبونیات هم خیلی زیاد بوده و هست . بعد ازاین سعی میکنم هر کدوم یادم اومد  بیامو و همراه با عکسات واسه ت بذارم تا وقتی بزرگ شدی ببینی شون و حسابی بخندی و شاد بشی قربونت بشم . پس تا بعد.  
پسندها (2)

نظرات (2)

مامان پارسا
6 دی 93 10:00
سلام دوست عزیز، خوشحالم که برگشتی و مشکلاتت حل شده، راستش ما هم به علت مشکلاتی که برامون پیش اومد 7 ، 8 ماهی از دنیای مجازی فاصله گرفته بودیم و الان دوباره برگشتیم. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا حالا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی که به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان امین
پاسخ
به روی چشم ..امیدوارم پارساجون بیشترین امتیازو بگیره.هرچند درهرحالتی برنده است...راستی ممنون که بهمون سر زدید.
مامان فرزانه
9 دی 93 0:31
مامان امین جون به دادم برس فقط با یه اس ام اس به دادم برس یه خواهش دارم یه خواهش مادرانه عاجزانه ملتمسانه تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم احتیاج به رای تو دوست خوبم دارم تورو خدا به دخمل من رای بده هزینه ای برات نداره ولی برای من خیلی مهمه عدد 74 رو به 1000891010 بفرس نگو ولش کن بابا تو رو خدا یادت نره دختر من به رای احتیاج داره به ماهم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد