محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

امانت خدا

اسباب کشی

1392/10/12 11:09
نویسنده : مامان امین
494 بازدید
اشتراک گذاری

02/01/2014 سلام جیگر بلای مامان . اول از همه سال نوی میلادیتو تبریک میگم و سالی پر از سلامتی و خوشبختی واست ارزو میکنم .  .Ich wunsche dir ein frohes neues Jahr

نازم ببخش که دیر به دیر میام . اخه مگه توی وروجک ادمو میذاری ? اینقدر شیطونو بلا شدی که یه لحظه هم نمیشه چشم ازت برداشت . ماشالله همش در حال این ورو اونور رفتنی و سر از همه جا و همه چیز دراوردن . حسابی مشغولم کردی و هیچ وقتی واسه خودم نذاشتی.

خب منم شکایتی ندارم و تازه خوشحالمو خرسند از اینکه گل پسر باهوش و شیرینی مثل تو دارم و با دیدن حرکات بامزه و حرفهای شیرین کودکانه ات خدارو بیش از پیش شکر میکنم . راستش ناگفته نمونه که این روزها یه دلیل دیگه هم واسه دیر به دیر اومدنم وجود داره و اون جمع کردن وسایل و اسباب کشی به خونه جدیدمونه که حسابی مشغولمون کرده . بعد ازکلی گشتن و انتظار کشیدن بالاخره همونی که دوست داشتیمو پیدا کردیم . یه خونه بزرگتر و جادار تر تو یه محله خوب . و با شروع سال جدید اسباب کشی کردیم . 

تو هم با به هم ریختن و جابه جا کردن وسایلا حسابی کمکمون کردی قربونت برم . وقتی هم کمدارو خالی کردیم همش میرفتی تو کمد می نشستی و حسابی بهت خوش میگذشت.

اسباب کشیاسباب کشی

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان کوثری
4 اسفند 92 6:02
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
آرمیتا پری کوچک دریا
20 فروردین 93 9:27
صدای یک پرواز فرود یک فرشته آغاز یک معراج و شروع یک زندگی تولدت مبارک دوست داشتی به ما هم سر بزن عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد