محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

امانت خدا

1000 روزگی

1393/10/13 11:58
نویسنده : مامان امین
637 بازدید
اشتراک گذاری

02/01/2015 سلام شازده پسر ما امروز اومدم با دوتا تبریک ویژه   شکلکهای جالب آروین

اول سال جدید میلادی رو به تو گل پسرمون تبریک میگم و سالی پر از خوشی برات آرزو میکنم . این پنجمین سالیه که منو بابایی در کنار هم و در کشور آلمان زندگی میکنیم و خدارو شکر سه ساله که تو هم در کنارمون هستی و باهمدیگه سال جدید رو آغاز میکنیم . از خدا میخوام سالهای سال در کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنیم . 

جونم برات بگه همونطور که میدونی اینجا مردم  سال جدی میلادی رو با نورافشانی شروع میکنن که هر

  شکلکهای جالب آروینسال ساعت 12 شب اخرین روز همه جای شهر نور افشانی میشه.  راستش پارسال و سال قبلترش شما خیلی کوچیک بودی و حتی موقع نور افشانیها تو خواب ناز بودی ولی امسال که همه چیز واست تازگی داشت موقع نورافشانی اولش میترسیدی مخصوصا از صداش ولی یکم که گذشت و ما آسمونو نشونت دادیم که روشنو رنگارنگ میشد خوشت اومد و دیگه نترسیدی و همش به بیرون و به آسمون نگاه میکردی. ولیییی تا آخرش ترجیح دادی از پشت پنجره بیرونو نگاه کنی و راضی نشدی بریم بیرون حتی تو بالکن . 
 
 
و دومین تبریک اینکه امروز 1000 روزه شدی و 1000 روز از تولدت میگذره. الهی 1000 ساله بشی عزیزکم. انگار همین دیروز بود که چشمای قشنگ و معصومتو به این دنیا باز کردی و اومدی بغلم و هوش از سرم بردی و شدی تموم زندگیم بعد از بابایی . 
 
 
 
نفسم لحظه لحظه این 1000 روز برام دنیای خاطره است و همیشه به این امید که سالم و صالح بزرگ بشی واست مادری کردم و همیشه از خدا خواستم کمکم کنه مادر خوبی واست باشمو بتونم راه رسیدن به خوشبختی و سعادت رو نشونت بدم تا بشی بنده خوب و محبوب خدا انشالله...

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد