محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

امانت خدا

تولد داداش امیرعباسم

1392/1/19 23:58
نویسنده : مامان امین
495 بازدید
اشتراک گذاری

07/04/2013 سلام پسر نازم امروز تولد دایی امیر عباسه . و من میخوام این پستو هدیه کنم به داداش کوچولوم که دلم خیلی خیلی براش تنگ شده .ناراحت

 داداشی تولدت 10 سالگیت هزاران هزار بار مبارک باشه الهی 120 سالگیتو جشن بگیری عزیزم و همیشه شادو خوشحال و سلامت زیر سایه مامان و بابا زندگی کنی.

دهمین ترنم فرا رسیدن سالروز تولدت را در گوش قاصدکهای عشق و زندگی زمزمه خواهم کرد تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کندآغاز بودنت مبارک.

 در آن روز که فرشتگان

                                  از عشق سرشار بودند و پایکوبی میکردند                               
دانستم، تو ای نازنین پای بر زمین خاکی عالم
نهاده ای، پس برای خوش آمدی گویی
هدیه ای تقدیمت میکنم و آن قلب کوچک و بی ریای من است

داداش جونم تولدت مبارک....

 داداشی هیچوقت یادم نمیره روز سه شنبه ی قشنگی رو که تو پسر مهربون پا به این دنیا گذاشتی و با اومدنت شادی رو به خونمون و به قلبمون اوردی و با تولدت مارو صاحب یه برادر کوچولو کردی. و امروز این داداش کوچولوی ما واسه خودش مردی شده و با مهربونی ها و کارهای مردونه وارش خودشو حسابی تو دل همه جا کرده.

ای کاش این دوری زود زود تموم بشه و من بتونم دوباره ببینمت و تو هم خواهر زاده ات محمد امین کوچولو رو ببینی و باهاش بازی کنی و بغلش کنی و .....

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 شب ميلاد تو ای دوست برای دل من شب ميلاد همه خوبی هاست

دل من امشب ازاین حادثه خوش لبریز دامن افکارم پر گل های خیال تو شده است
تک تک گلها را یک به یک می بوسم  و به دل می دوزم گرچه دوریم از هم

دلی از عاطفه لبریز و پر از عطر امید توشه ی راهت باد ...

داداشی خیلی دوستت دارم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت خدا می باشد